HolidayCheck grubu Hasan Yiğit ile birlikte Türkiye’de yeni bir iş ortaklığı kurdu

Almanca konuşulan bölgelerde 20 yılı aşkın süredir rezervasyon ve karşılaştırma platformu olarak en geniş erişime sahip olan HolidayCheck, Türkiye'deki tüm turistik faaliyetlerini yürütmek amacıyla Holiday Destination Services (HDS) isimli anonim şirketi kurdu.

Haber Giriş Tarihi: 26.09.2024 12:04
Haber Güncellenme Tarihi: 26.09.2024 12:04
https://www.agronews.com.tr/

12 milyondan fazla değerlendirme ile tatil planlamasında kapsamlı şeffaflık sunan ve Alman tatilciler arasında büyük bir güvene sahip olan HolidayCheck‘in Türkiye’deki bu girişiminin, turizm alanındaki stratejik büyüme planlarının bir parçası olduğu belirtildi.  Holiday Destination Services’in Yönetim Kurulu Başkanlığını turizm ve otelcilik sektöründe birçok ünlü şirkette yönetici olarak görevlerini başarıyla yürüten Hasan Yiğit üstlendi. HolidayCheck'in Türkiye'deki tüm turizm faaliyetlerini yürütecek olan yeni destinasyon yönetim şirketinde (DMC), turizm sektöründe geniş deneyime sahip Ertan Sakallı, CEO ve Yönetim Kurulu Üyesi olarakgörev aldı ve HolidayCheck'in yüksek standartlarının korunmasını sağlayacak. 

“Tatil deneyimini yeni bir seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz”

HolidayCheck Touristik GmbH'nin CEO'su Christian Kaschner, “Türkiye bizim için büyük önem taşıyan bir pazar. Holiday Destination Services’i kurarak net bir mesaj veriyoruz: Bölgede varlığımızı sadece genişletmekle kalmayıp, aynı zamanda müşterilerimize sunduğumuz tatil deneyimini yeni bir seviyeye taşımak istiyoruz,” Ertan Sakallı ve ekibiyle belirledikleri hedeflere ulaşmak için en iyi partnerlere sahip olduklarını kaydeden Kaschner, “Holiday Destination Services, müşteri hizmetlerinde yeni standartlar belirleyecek. Müşteriler, isteklerine ve ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanmış gezilerden faydalanabilecekler. Bu, sadece tipik turistik deneyimlerle sınırlı kalmayacak, aynı zamanda Türkiye'nin kültürüne ve güzelliklerine otantik bir bakış sunacak.” diye konuştu.  Holiday Destination Services’in HolidayCheck markasının bölgede farkındalığını artırmada da önemli bir rol oynayacağının altını çizen Kaschner, “Yeni girişimimiz, hedeflenen pazarlama stratejileri ve mükemmel hizmetlerle HolidayCheck markasını Türkiye’de tatil deneyimleri sunan lider sağlayıcı olarak konumlandıracaktır.” vurgusu yaptı.