AXA Türkiye 2026 Hedeflerini Paylaştı: Geleceğe Yönelik Stratejik Adımlar
AXA Türkiye 2026 Hedeflerini Paylaştı: Geleceğe Yönelik Stratejik Adımlar
AXA Türkiye, İstanbul'da gerçekleştirdiği toplantıda, 2024 yılını değerlendirirken 2026 hedeflerini açıkladı. Atatürk Kültür Merkezi'nde 1.100’den fazla iş ortağının katıldığı etkinlikte, AXA Türkiye CEO'su Yavuz Ölken, şirketin finansal büyüme hedeflerinden, teknolojik yatırımlara kadar geniş bir vizyon sundu.
Haber Giriş Tarihi: 28.10.2024 13:09
Haber Güncellenme Tarihi: 28.10.2024 13:14
Kaynak:
İHA
Güçlü Büyüme ve Finansal Hedefler
Sunumda 2024 sonu için belirlenen finansal hedeflerden bahseden Ölken, sermaye yeterliliği oranının yüzde 153 seviyesinde olduğunu belirtti ve “2024 yılı sonunda toplam prim büyüklüğünde 65 milyar TL’ye, AXA Hayat ve Emeklilik’te ise 10 milyar TL fon büyüklüğüne ulaşmayı hedefliyoruz. 2026 yılı için ise prim büyüklüğümüzü 2 milyar euro, kâr hedefimizi ise 100 milyon euronun üzerine çıkarmayı planlıyoruz” dedi. Ayrıca 2026'da AXA’nın aktif müşteri sayısını 4.5 milyona yükseltmeyi amaçladıklarını belirtti.
“Gelecek Neden Bir Risk Olsun Ki?” Yaklaşımıyla Vizyon Sunuldu
Dünya genelindeki değişimlere değinen Ölken, geleceğin risklerinin farkında olarak, Ar-Ge ve teknoloji yatırımlarıyla büyümeyi hedeflediklerini vurguladı. Toplantıda “Gelecek Neden Bir Risk Olsun Ki?” sloganıyla AXA’nın, değişen risk algısına odaklanarak proaktif çözümler sunmaya hazırlandığını ifade etti. Veri uzmanı Akan Abdula da bu doğrultuda gelecekte oluşabilecek mega trendler ve tüketici davranışlarına etkileri hakkında bir sunum gerçekleştirdi.
Yapay Zeka ve Dijital Dönüşümde AXA Türkiye’den Yenilik: AXAGPT
AXA Türkiye, dijital dönüşüm ve müşteri memnuniyeti odaklı projelerinden biri olan AXAGPT’yi tanıttı. Şirketin “YAVER” adıyla kurum içinde kullanacağı yapay zeka uygulaması, iş süreçlerinde verimliliği artırmayı hedefliyor. Dijitalleşme adımlarıyla sektör liderliğini güçlendiren AXA Türkiye, AXAGPT ile çalışanlarına veri odaklı destek sağlayarak hizmet kalitesini artırmayı planlıyor.
İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik Üzerine Belgesel Gösterimi
Toplantıda ayrıca AXA Türkiye sponsorluğunda hazırlanan “Sular Bulanmadan” belgeselinin ilk gösterimi yapıldı. AXA’nın çevresel yatırımlarına dikkat çeken Ölken, iklim değişikliğine karşı bilinç yaratmanın önemini vurgulayarak, bu alandaki farkındalık projelerinin süreceğini belirtti.
AXA Türkiye, sigorta sektörünün gelecekte karşılaşabileceği risklere hazırlıklı olarak, sürdürülebilir büyüme hedefleriyle yeni döneme güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
AXA Türkiye 2026 Hedeflerini Paylaştı: Geleceğe Yönelik Stratejik Adımlar
AXA Türkiye, İstanbul'da gerçekleştirdiği toplantıda, 2024 yılını değerlendirirken 2026 hedeflerini açıkladı. Atatürk Kültür Merkezi'nde 1.100’den fazla iş ortağının katıldığı etkinlikte, AXA Türkiye CEO'su Yavuz Ölken, şirketin finansal büyüme hedeflerinden, teknolojik yatırımlara kadar geniş bir vizyon sundu.
Güçlü Büyüme ve Finansal Hedefler
Sunumda 2024 sonu için belirlenen finansal hedeflerden bahseden Ölken, sermaye yeterliliği oranının yüzde 153 seviyesinde olduğunu belirtti ve “2024 yılı sonunda toplam prim büyüklüğünde 65 milyar TL’ye, AXA Hayat ve Emeklilik’te ise 10 milyar TL fon büyüklüğüne ulaşmayı hedefliyoruz. 2026 yılı için ise prim büyüklüğümüzü 2 milyar euro, kâr hedefimizi ise 100 milyon euronun üzerine çıkarmayı planlıyoruz” dedi. Ayrıca 2026'da AXA’nın aktif müşteri sayısını 4.5 milyona yükseltmeyi amaçladıklarını belirtti.
“Gelecek Neden Bir Risk Olsun Ki?” Yaklaşımıyla Vizyon Sunuldu
Dünya genelindeki değişimlere değinen Ölken, geleceğin risklerinin farkında olarak, Ar-Ge ve teknoloji yatırımlarıyla büyümeyi hedeflediklerini vurguladı. Toplantıda “Gelecek Neden Bir Risk Olsun Ki?” sloganıyla AXA’nın, değişen risk algısına odaklanarak proaktif çözümler sunmaya hazırlandığını ifade etti. Veri uzmanı Akan Abdula da bu doğrultuda gelecekte oluşabilecek mega trendler ve tüketici davranışlarına etkileri hakkında bir sunum gerçekleştirdi.
Yapay Zeka ve Dijital Dönüşümde AXA Türkiye’den Yenilik: AXAGPT
AXA Türkiye, dijital dönüşüm ve müşteri memnuniyeti odaklı projelerinden biri olan AXAGPT’yi tanıttı. Şirketin “YAVER” adıyla kurum içinde kullanacağı yapay zeka uygulaması, iş süreçlerinde verimliliği artırmayı hedefliyor. Dijitalleşme adımlarıyla sektör liderliğini güçlendiren AXA Türkiye, AXAGPT ile çalışanlarına veri odaklı destek sağlayarak hizmet kalitesini artırmayı planlıyor.
İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik Üzerine Belgesel Gösterimi
Toplantıda ayrıca AXA Türkiye sponsorluğunda hazırlanan “Sular Bulanmadan” belgeselinin ilk gösterimi yapıldı. AXA’nın çevresel yatırımlarına dikkat çeken Ölken, iklim değişikliğine karşı bilinç yaratmanın önemini vurgulayarak, bu alandaki farkındalık projelerinin süreceğini belirtti.
AXA Türkiye, sigorta sektörünün gelecekte karşılaşabileceği risklere hazırlıklı olarak, sürdürülebilir büyüme hedefleriyle yeni döneme güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
BENZER İÇERİKLER